Studion

Boka lektion eller utprovning av klubbor i studion på 0410-33 04 80 !

• Prislista lektioner & customfitting klicka här »
  • NYHET! Onlinebokning av lektioner & CustomFitting Lesson

Ny film!
Studion & Custom Fitting Lesson™

TrackMan

Med vår Launchmonitor från världsledande TrackMankan vi med doppelradar & 3D effekt bl.a. mäta:

• Klubbans hastighet
• Bollens spinn och utgångsvinkel
• Hur långt du slår med olika klubbor

Dessa värden är värdefulla när man ex. ska välja rätt klubbhuvud och skaft.
Lars för över dina värden och kan omedelbart ge dig rätt klubbor från en av sina vagnar med testklubbor från bland annat PING, Titleist, Cobra, Callaway & Taylor Made.

Lars använder launchmonitor vid:

• Custom Fitting (utprovning av klubbor)
• Lektioner för att kunden ska få längdkänsla i sina slag och få veta hur långt man slår med olika klubbor.
• Företagsevenemang för att ex. mäta carry vid ”Längsta drive”-tävlingar.

Film -Stort utbud av klubbor i studion

Swing Catalyst

Vårt sving-analys program från Swingcatalyst är helt integrerat med Launchmonitorn från Flightscope.
Väggfasta kameror i olika vinklar filmar dig och Lars drar linjer som du ser på skärmen framför dig.

Är dator-& svinganalys något för dig?
Många tror att lektioner där man använder sig av videokameror och datorer endast är för elitspelare. Detta stämmer inte!

Denna typ av lektioner passar alla!
De flesta som bara har tagit traditionella lektioner tidigare får ofta en aha-upplevelse när de blir filmade.

Är det dyrare än vanliga lektioner?
Nej, det kostar lika mycket som en normal 50-minuters privatlektion.

Ökad Förståelse
Genom att se sin sving i olika vinklar och jämföra med andras svingar på skärmen ökas förståelsen för den egna svingen.
Lars ritar på skärmen och ger dig enkla instruktioner och övningar att ta med dig hem.

Custom Fitting Lesson™

Custom Fitting betyder att man skräddarsyr klubborna åt kunden.
Visste du att vi går steget längre?
Vi erbjuder Custom Fitting Lesson™
– lektion och Custom Fitting i kombination.
Målet är att du ska få bästa möjliga resultat av din sving och din utrustning – så att du kan spela på toppen av din förmåga och ha roligare på banan.

Boka en Custom Fitting Lesson™ redan idag!

Först i Skåne - Balansplatta i studion

Det är välkänt hur viktigt balans är för en lyckad sving.
Lars har i dagarna investerat i en balansplatta som är direkt synkroniserad till svinganalysprogrammet. Med hjälp av den kan man se hur vikten fördelas över fötterna genom fotavtryck på datorskärmen.En sann upplevelse i lektionssammanhang!
(Det kostar som vanligt inget extra att ta lektioner med svinganalys, balansplatta eller launchminitor! )
Välkommen att boka lektion på 0410-330480

4:e höghastighetskamera i studio

En 4:e höghastighetskamera som filmar uppifrån.
Ytterligare en vinkel som gör att man tydligare kan se axelvridning och bladets position i bollträffen.
Samtliga 4 kameror & balansplattan synkar direkt till Swingcatalyst – vårt svinganalys program!