Juniorpolletter

Informationen och priserna nedan kommer att justeras inom kort när vi vet hur vi kan programmera bollautomaten.

Junior Polletter - Röd, blå, gul & grön grupp

Alla juniorer som går i en pågående juniorträning får köpa 3 polletter till priset av 1.
Vi kallar detta för juniorpolletter.
Varje pollett ger 34 bollar
Så här funkar det:
• Junioren betalar 30 kronor för 1 pollett
• Golfklubben står för en pollett
• Tränarna & Shopen står för en pollett.
Allt detta är till för att få våra juniorer att träna extra mycket
Regler för juniorpolletter:
• Polletterna är personliga ( man får inte dela med sig till familj och kompisar)
• Man får bara köpa 3 åt gången.
• Har man stått på rangen och slagit upp alla 3 polletterna så är man välkommen ner till shopen igen och köpa 3 nya.

Junior Polletter - Vita grupper

Alla juniorer som går i vit grupp får köpa större mängd juniorpolletter & ladda på ett rangekort eller i vår app.
Så här funkar det:
• Junioren behöver ett solokort eller GolfMore-Appen (vi hjälper er med appen, men tänk på att junioren behöver en egen e-post i GIT /Min golf som ni föräldrar inte använder).

NYHET 2024 – 3 olika sätt att köpa rangebollar för vita grupper!
Du väljer själv vad du tycker är bäst för dig – ladda allteftersom eller köp ett årskort med fria bollar.
Allt detta är till för att få våra juniorer att träna extra mycket!

1. Juniorpolletter klassisk variant
    Junioren själv betalar 100kr och får som bonus 100 kr extra påladdart av golfklubben och 100kr från Trelleborgs Golf Academy. Totalt belopp blir alltså 300kr påladdat på kortet.
    Man får bara ladda för 100kr åt gången.
    Man kan endast ladda på denna deal i shopen, det går inte via appen GolfMore som det gör för övriga kunder.
  2. Årskort för dig som är medlem i TBGK & anmäler dig till 3 perioder direkt (vår, sommar & höst) Du får möjlighet att köpa ett årskort på rangen för 1000kr
    Ett årskort kostar egentligen 3000kr Junioren betalar 1000kr, klubben står för 1000kr och Trelleborgs Golf Academy för 1000kr.
  3. Årskort för dig som är medlem i TBGK & anmäler dig till 1 eller 2 grupper  av perioderna vår, sommar eller höst. Du får köpa ett årskort för 1300kr. Ett årskort kostar egentligen 3000kr Junioren betalar 1300kr, klubben står för 700kr och Trelleborgs Golf Academy för 1000kr.

Regler för alla som köper juniorpolletter & årskort  i vita grupper:
• Uttagen på bollkortet eller i appen är personliga ( man får inte ta ut bollar till  familj eller kompisar). Detta då dessa uttag är subventionerade. Om man inte följer detta dras kortet in.

Junior Polletter - Elit Juniorer

Juniorer i elitgruppen har polletter i GolfMore-appen enligt avtal i era kontrakt. Era polletter är personliga.