Ställplats för husbil och husvagn

Bokning:
Bokning av ställplats sker via bokningswidgeten lite längre ner här på sidan. Du betalar med kort i samband med att du gör din bokning, om du inte betalar genomförs inte din bokning vilket alltså innebär att bokningen inte registreras hos oss.

Incheckning och betalning:
Kommer du när receptionen eller restaurangen är öppen, checkar du in vid ankomst, då får du även en översiktsbild.
Anländer du på övrig tid när receptionen & restaurangen är obemannad, vänligen checka in dagen efter.

Pris:
350 SEK för icke golfande gäst. ( Non golfers )
200 SEK för golfande gäst – ( Golfers ) fyll i ditt golf-ID när du bokar för att erhålla detta pris.

Dygnspris under lågsäsong är 150 SEK, 1/11 – 31/3

Priset för ställplatserna är inklusive el och gäller för varje påbörjad 24-timmarsperiod.

Här följer lite information till dig som är gäst på vår husvagn och husbilsparkering
•    Vi har totalt 10 ställplatser med tillgång till el
•    Toaletter finns i anslutning till ställplatserna. Kod 2914. Duschar finns i klubbhuset.
•    Vatten finns att hämta på hotellgaveln eller vid träningshuset på övningsområdet.
•    Soptunnor samt tömning av grå/svartvatten
•    Klubbhuset är öppet mellan 06.00-19.00.

Hoppas ni ska trivas hos oss.

Adress till ställplatserna: Kämpingevägen 18.

Om ni har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta oss på:

Telefon: +46 (0) 410-33 04 60
E-mail: kansli@trelleborgsgk.se