Golfpaket i Trelleborg, Skåne

Välkommen till Sveriges absolut vackraste Seasidebana och en av de få äkta linksbanorna i landet. På vår golfbana har du närhet till havet från alla hål och med våra skräddarsydda golfpaket får du en enastående golfupplevelse nära natur, hav och bekvämligheter. Spela golf på vackra greener med en vy över båtarna i Trelleborgs hamn, koppla av med god mat i vår restaurang med havsutsikt, och besök vår välsorterade golfshop.

Välkommen till en golfupplevelse utöver det vanliga

Våra prisvärda golfpaket innehåller greenfee, trerätters middag, övernattning, frukost samt tillgång till vår vackert belägna golfbana med 18 hål.

Våra golfpaket i Trelleborg, Skåne.

Genom att boka något av våra golfpaket kan du unna dig något utöver det vanliga, med bra golf, vällagad mat på hotellet, bekvämt boende nära banan samt natur när den är som bäst. I våra olika paket ingår allt du behöver för att få ut det bästa vår bana erbjuder.

Vi erbjuder även möjligheten att uppgradera sitt paket, med extra greenfees eller middagar. Närheten till havet från alla hål, gör vår golfbana till en av de absolut vackraste golfbanorna i Sverige. Vi kan med stolthet säga att Trelleborgs Gk tillhör Skånes, och även Sveriges vackraste banor, med utsikt över fantastiska vyer, belägen på Stavstensudden strax utanför Trelleborg.

Välj det golfpaket som passar just dig bäst.

Golfpaket Par

Vårt lilla golfpaket är perfekt för dig som vill stanna 1 natt för att sedan ge dig ut vidare på andra äventyr eller spel på golfbanor utanför vår golfklubb. Genom att boka detta paket får du tillgång till det bästa Skåne har att erbjuda. Spela golf i världsklass med en utsikt över Trelleborgs hamnar och bo på golfklubbens egna hotell, beläget ett stenkast ifrån klubben och havet.

Vid bokning av detta golfpaket ingår 1 övernattning på hotellet, 2-rätters middag, 1 greenfee per person samt frukost på morgonen.

Paketet innehåller 1 natts boende, 2-rätters middag, 1 greenfee per person samt frukost på morgonen.

Längd på paketet: Från 1 dag

Möjliga ankomstdagar: mån, tis, ons, tor, fre, lör, sön

Golfpaket & hotell i Trelleborg, Skåne.

Golfpaket Bogey

Vid bokning av vårt något större Golfpaket Boogey ingår 2 övernattningar och därmed extra möjligheter att spela golf på den vackraste golfbanan i Skåne.

Paketet innehåller 2 övernattningar på golfklubbens eget hotell i nyligen renoverade rum med utsikt över havet, 2 greenfee’s per person samt 2-rätters middag båda kvällarna. Njut också av vår goda frukost på morgonen innan golfen drar igång.

Längd på paketet: Från 2 dagar

Möjliga ankomstdagar: mån, tis, ons, tor, fre, lör, sön

Våra fina golfpaket i Trelleborg, Skåne.

Golfpaket Dubbelbogey

Detta golfpaket är skräddarsytt för dig som vill stanna längre på vår golfklubb i Trelleborg och njuta av Skånes vackraste läge lite extra. Välj detta paket om du vill spela golf precis som du vill, med logi och utsikt av världsklass. Banan, som ligger på Stavstensudden strax utanför Trelleborg, är som klippt och skruret för dig som vill boka en upplevelse du kommer att minnas och komma tillbaka till igen.

Paketet innehåller 3 övernattningar, 2 st 2-rätters middagar, 2 greenfee per person samt frukost 3 dagar. Det finns självklart även möjlighet att köpa till extra middagar och greenfee’s.

Längd på paketet: Från 3 dagar

Möjliga ankomstdagar: mån, tis, ons, tor, fre, lör, sön

Golfpaket med över havet i Trelleborg.

Trelleborg small hotels
Sweden hotel near golf courses