Utprovningsdag logokläder & skor 13 mars

Bild på FootJoys skoexpert.

Vi smygöppnar shopen!

På lördag 13/3 10:00-14:00 har vi stor utprovningsdag på klubben!

Passa på att prova och beställa:
•  Skor från FootJoy
•  Kläder med klubblogo från FootJoy & Daily Sports.

FootJoys skoexpert finns även på plats!

Vi lämnar 20%  om du köper eller beställer logokläder och FootJoy skor denna dag!
Läs mer längre ner i mailet!

Bild som visar utprovning av kläder med klubblogo till 20 procent rabatt.

Stor utprovningsdag av kläder med klubblogo!

I samarbete med Footjoy & Daily Sports  har vi tagit fram riktigt bra erbjudanden på logokläder!
Du hittar de utvalda kläderna längre ner i mailet.

Kläderna med logo säljer vi till samtliga medlemmar, du behöver således inte tillhöra något serielag för att få köpa detta!

Vi lämnar 20% rabatt på:
•  FootJoy logokläder
•  Daily Sports logokläder
Vi bjuder även på brodyr/tryck av klubblogo (värde cirka 50kr)

Dag: lördag 13 mars
Tid: 10:00-14:00
Plats: i klubbhuset
Hampus från FootJoy finns på plats och har med sig prover på logokläderna från FootJoy som ni ser på bilderna nedan.
Kläderna från Daily Sports finns också att prova ut.

Vi kan lämna 20 % rabatt genom att samla alla beställningar under en dag, och beställa mycket på en gång. Erbjudandet gäller därför endast den 13/3!

Herrplagg från Footjoy som är med i erbjudandet.
Herr regn- och vindplagg från Footjoy som är med i erbjudandet.
Damplagg från Footjoy som är med i erbjudandet.
Juniorplagg från Footjoy som är med i erbjudandet.
Damplagg från Daily Sports som är med i erbjudandet.

Bild som visar utprovning av skor från FootJoy till 20 procent rabatt.

FootJoy DEMO skoutprovning 13/3

Dag: Lördag 13/3
Tid: 10:00-14:00
Plats: Entrén till klubbhuset på Trelleborgs GK

Vid köp eller beställning av FootJoy-sko den 13/3 lämnar vi 20% rabatt.
Erbjudandet gäller hela FootJoys sortiment, och vi kan även designa en egen sko till dig, en s.k. Myjoys. Den sys sedan upp unikt för dig. Om skon du vill ha inte finns i lager hos oss, så ser vi om den finns i lager hos FootJoy och så beställer vi hem den till dig. Detta gäller endast om du beställer den under FootJoys demodag den 13/3!

FootJoys representant har med sig massor av DEMO-skor i olika storlekar & läster.
Tillsammans med honom och/eller Jenny provar vi fram rätt sko åt dig. Om du väljer att göra en Myjoys kan du beställa olika storlek på vänster & Höger sko. Du kan även välja olika vidd på de två skorna!

TIPS! FootJoy lanserar helt nya kollektioner 2021. Missa exempelvis inte nya FJ Stratos med fantastisk stötdämpning och stöd för foten.

Hur går utprovningen till på lördag?

När du anländer till golfklubben på lördag möts du av en värd, i form av Lars, Jenny eller Tina, i klubbhusets entré.

• Då vi är 4 personal på plats så tror vi att det ska flyta på bra, men om många anländer samtidigt så förbered dig på att vänta en liten stund i entrén eller precis utanför klubbhuset.
  • Vi har olika stationer runt om i klubbhuset, detta för att kunna erbjuda rätt utrymme nu under rådande restriktioner.
  • Vi har planerat för att en personal ska ha hand om en kund i taget, och vi lotsar dig till en ledig plats för att titta på skor och logokläder
  • Handsprit finns utplacerat på flera ställen i klubbhuset.
  • Vill du ha en bokad tid med någon av oss i personalen eller med FootJoys representant Hampus så ring oss innan på 0410-330480.
  • Vet du redan dina storlekar hos FootJoy & Daily Sport och vill beställa något över telefon så ring oss senast på lördag 13/3 kl. 16:00  på 0410-330480.

Varmt välkommen på lördag!

Logo Trelleborgs Golf Academy och Golfstore